Cariere

Cariere

Vino alături de noi pentru a face parte dintr-o echipă tânără, dinamică și plină de entuziasm.

Îți oferim un mediu de lucru atractiv într-o companie de anvergură și aflată într-o continuă dezvoltare.

Acum ai posibilitatea de a începe o nouă carieră în cadrul companiei noastre.

Îți oferim condiții foarte bune de muncă, training specializat și șansa de a învăța o nouă meserie în cadrul domeniului nostru de activitate.

Beginning of the project

Locuri de muncă disponibile

OFFICE MANAGER

OFFICE MANAGER cu responsabilități administrative, financiare, de urmărire a comenzilor și de relaționare cu clienții
Industrie
  • Construcții; Prelucrarea sticlei; Fabricare geam termoizolant
Tipul angajării 
  • Perioadă determinată – 2 Ani (cu posibilitate de prelungire pe perioadă nedeterminată)
Rolul poziției
  • Financiar, administrare clienți, furnizori
Responsabilități:
  • Propune și inițiază comenzi de materii prime și materiale pentru producție, cu avizarea directorului de fabrică
  • Întocmește recepția materiilor prime, materialelor
  • Asigură interfața dintre GPS Order și softul de contabilitate, precum și inițiază tichete de soluționare a problemelor apărute
  • Se asigură de importul corect al comenzilor noi și ia legătura cu inițiatorii acestora dacă sunt necesare modificări
  • Comandă, către terți, produsele care necesită subcontractare, în funcție de comenzile primite de la clienți (ex: sprose, sticlă sau geam securizat)
  • Introduce în fișierul de prețuri noile prețuri pe articole, la propunerea managerului de fabrică
  • Este responsabilă de urmărirea livrărilor către clienți, cu respectarea comenzilor venite de la aceștia, precum și de centralizarea avizelor
  • Supraveghează întreaga zonă de livrări și programează livrările cu mașina proprie
  • Răspunde reclamațiilor clienților în urma consultărilor cu departamentele interne vizate
  • Participă la ședințele funcționale cu managerii și ține minuta întâlnirilor
  • Se asigură de buna funcționare a activității spațiului administrativ și gestionează corespondența cu terțe părți
  • Este responsabilă de gestiunea deșeurilor și de legătură cu entitățile implicate
Calificări
  • Absolvent de Științe Economice – recomandabil
Abilități
  • Vorbitor fluent de limba Engleză (inclusiv scris) – obligatoriu
  • De a lucra bine într-un mediu de producție continuă
  • Comunicare eficientă atât verbal cât și în scris
  • Atenție la detalii, managementul timpului și bun organizator
  • Motivație personală, responsabilitate, pasiunea lucrului bine făcut
  • Cunoștințe solide de MS Office (obligatoriu)
  • Noțiuni de contabilitate
  • Abilități de relaționare cu clienții și furnizorii
Oferim
  • Pachet salarial atractiv
  • Bonus trimestrial
  • Asigurare de sănătate Allianz Țiriac
  • Mediu de lucru tânăr și dinamic
  • Condiții moderne de muncă

Pentru mai multe detalii ne puteți contacta de Luni până Vineri, între orele 08.00 și 16.00, la telefon 0738 010 066. Asteptăm cv-urile voastre la ioananegrutiu@madrugada.ro

INGINER MENTENANTA

Candidatul Ideal

– Studii tehnice superioare profil electric/electrotehnic/automatizari industrial
– Experiență de minimum 2 ani de într-o functie similara in cadrul unei companii de productie
– Cunoștinte tehnice de automatizare/ electronică/ mecanică/instalații;
– Gandire analitica si sintetica
– Atentie la detalii
– Capacitate mare de organizare a propriilor activitati, de planificare si prioritizare a task-urilor in functie de nevoile companiei
– Abilități de comunicare, organizare, planificare și lucru în echipă;
– Capacitatea de a rezolva probleme si de a implementa solutii alternative
– Capacitate de analiză, sinteză și rezolvare a problemelor;
– Capacitatea de a-și asuma responsabilități

Descrierea jobului

– Urmăreste funcționarea corectă a mașinilor din punct de vedere tehnic;
– Asigura reglarea și repararea echipamentelor și ia măsurile necesare pentru ca echipamentul să funcționeze în parametrii prescrisi;
– Participă la toate activitățile de reparații accidentale și planificate;
– Se asigura de buna executie a tuturor lucrarilor de care raspunde;
– Monitorizează nevoia de piese de schimb a mașinilor și demareaza procesul de achizitie, respectand strategia de piese de schimb;
– Colaborează cu departamentele de: productie, planificare si logistica pentru actiunile de mentenanta si pentru instalarea echipamentelor noi, fiind functie suport pentru acestea;
– Colaboreaza cu restul departamentelor pentru orice solicitare de natura tehnica, achizitii sau financiara;
– Localizează și diagnostichează defecțiunile echipamentelor sau a sistemelor care ar putea întrerupe funcționarea echipamentului;
– Respectă prescripțiile tehnice și procedurile interne;
– Menține echipamentul la nivelul de operare al parametrilor prescrisi în conformitate cu strategia de întreținere;
– Este responsabil de buna functionarea in parametrii optimi a: utilajelor de productie si cele conexe productiei

Se ofera

– Pachet salarial atractiv
– Mediu de lucru tanar si dinamic
– Conditii moderne de muncaActivitate dinamică, cu punerea în valoare a potențialului personal

TE AȘTEPTĂM LA SEDIUL NOSTRU DIN PALOTA, între orele 08.00-16.00, str. Câmpului nr. 1A sau la telefon 0259 433 907, 0738 010 066

Angajam URGENT Manipulanti marfă

Responsabilitati:
-manipularea tamplariei PVC conform instructiunilor de lucru;

Cerinte:
-Studii medii/scoala profesionala;
-Perseverenta, seriozitate si responsabilitate;
-Capacitatea de a lucra in echipa

Se ofera:
– Salariu net 3.150 lei (in mana) pentru incepatori, fara experienta in domeniu
– Bonus de prezenta 200 lei net (in mana)
-Al 13-lea salar platit in 4 transe anuale
– Experienta in domeniu constituie avantaj la stabilirea salariului de baza
– Prime de Sărbători
– Asigurare medicala Allianz Tiriac
– Bonus de recomandare a unui nou coleg
– Se asigura transport
– Mediu de lucru tanar si dinamic

TE AȘTEPTĂM LA SEDIUL NOSTRU DIN PALOTA, între orele 08.00 – 16.00, str. Câmpului nr. 1A sau la telefon 0259 433 907, 0738 010 066

Echipa de suport

Trimiteți un mesaj