Cariere

Cariere

Vino alături de noi pentru a face parte dintr-o echipă tânără, dinamică și plină de entuziasm.

Îți oferim un mediu de lucru atractiv într-o companie de anvergură și aflată într-o continuă dezvoltare.

Acum ai posibilitatea de a începe o nouă carieră în cadrul companiei noastre.

Îți oferim condiții foarte bune de muncă, training specializat și șansa de a învăța o nouă meserie în cadrul domeniului nostru de activitate.

Locuri de muncă disponibile

Manipulanti marfă

Responsabilitati:
-manipularea tamplariei PVC conform instructiunilor de lucru;

Cerinte:
-Studii medii/scoala profesionala;
-Perseverenta, seriozitate si responsabilitate;
-Capacitatea de a lucra in echipa

Se ofera:
– Salariu net 3.150 lei (in mana) pentru incepatori, fara experienta in domeniu
– Bonus de prezenta 200 lei net (in mana)
-Al 13-lea salar platit in 4 transe anuale
– Experienta in domeniu constituie avantaj la stabilirea salariului de baza
– Prime de Sărbători
– Asigurare medicala Allianz Tiriac
– Bonus de recomandare a unui nou coleg
– Se asigura transport
– Mediu de lucru tanar si dinamic

Daca ți se pare că ne potrivim, așteptăm cv-ul tău la adresa ioananegrutiu@madrugada.ro.
TE AȘTEPTĂM LA SEDIUL NOSTRU DIN PALOTA, între orele 08.00 – 16.00, str. Câmpului nr. 1A sau la telefon 0259 433 907, 0738 010 066.

TEHNICIAN PRODUCTIE

Responsabilitati:
• Realizarea prelucrarea si introducerea in Sistemul informatic a comenzilor primite de la client pentru executie, respectand instructiunile de lucru tehnice referitoare la tamplaria PVC;
• Listarea tuturor documentele de consum si de productie aferente comenzilor respective;
• Aprobarea tehnica a cererii de oferta si comenzii primare pentru executie;
• Oferirea de solutii tehnice de executie la cererea departamentului vanzari;
• Verificarea termenelor de montaj si sesizarea directorului de productie asupra supraincarcarii programului de productie;
• Stransa colaborare cu toate departamentele interne (vanzari, aprovizionare si logistica) in scopul obtinerii de informatii aditionale cand este necesar;
• Comunicarea cu departamentele interne adecvate in ceea ce priveste comenzile, capacitatea de productie, dimensiunile maxime ce se pot transporta rutier si alte problem legate de procesarea comenzilor;
• Participarea activa la sedintele de productie, propuneri de imbunatatire pentru atingerea obiectivelor de productie;
• Imbunatatirea continua a muncii.
• Intocmirea documentelor specifice necesare procesului de productie;
• Printarea desenelor aferente comenzilor primite;
• Intocmirea necesarului de accesorii, materiale si urmarirea aprovizionarii acestora
• Lansarea in productie a planurilor de lucru aferente comenzilor primite;

Cerinte:
• Studii tehnice
• Cunostinte PC, operare pachet Microsoft Office
• Experienţă ȋn domeniul de producţiei constituie avantaj
• Excelente abilităţi de comunicare
• Abilităţi de adaptare la muncă ȋn echipă.

Se ofera:
• Pachet salarial atractiv
• Asigurare de sanatate privata
• Reevaluare dupa 3 luni
• Conditii moderne de munca
• Mediu de lucru tanar si dinamic

Daca ți se pare că ne potrivim, așteptăm cv-ul tău la adresa ioananegrutiu@madrugada.ro.
TE AȘTEPTĂM LA SEDIUL NOSTRU DIN PALOTA, între orele 08.00 – 16.00, str. Câmpului nr. 1A sau la telefon 0259 433 907, 0738 010 066.

REPREZENTANT TEHNIC – comercial export – limba germană

Responsabilități:
• Realizează oferte de preț și urmărește comenzile de la ofertare și până la livrarea sau montajul acestora.
• Acordă consultanță clienților din portofoliu cu privire la produsele comercializate.
• Menține și gestionează relația cu clienții ce implică urmărirea stadiului comenzilor acestora, urmărirea situației financiare și a livrării comenzilor.
• Răspunde dе аdministrarea și dеzvoltаrеа portofoliului dе clienți străini, vorbitori de limba germană.
• Răspunde de prеzentаrеa, promovarеа și vânzarea produsеlor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei.
• Dezvoltă portofoliul de clienți și volumul de afaceri împreună cu echipa de vânzări din care va face parte.
• Stabilește și participă la întâlnirile cu clienții.
• Întocmește documentele comerciale.
• Participă activ la planificarea și implementarea strategiei de vânzări.
• Participă activ la şedinţele departamentale; vine cu sugestii de îmbunătăţire pentru atingerea obiectivelor firmei și pentru îmbunătățirea activității proprii și în departament, asigură, dacă e cazul, suport echipei de vânzări.

Cerinţe necesare ocupării postului:
• Cunoștințe solide de limba germană.
• Studii superioare – de preferat tehnice sau economice.
• Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare, orientat către client.

Aptitudini necesare ocupării postului:
• Flexibilitate, excelente abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă.
• Bune abilități dе identificare a nevoilor clienților și dе negociere.
• Cunoștințele din domeniul arhitecturii, design-ului sau construcțiilor constituie un avantaj.
• Proactiv, dinamic, orientat spre soluții.
• Cunoştinţe de operare PC: Ms Office.

Se oferă:
1. Pachet salarial atractiv, compus din salariu fix, tichete de masă și bonus trimestrial de performanță.
2. Asigurare medicală privată.
3. Mediu de lucru tânăr, stimulativ și profesionist, bazat pe echitate și pe respect.
4. Condiţii moderne de muncă.

Daca ți se pare că ne potrivim, așteptăm cv-ul tău la adresa ioananegrutiu@madrugada.ro.
TE AȘTEPTĂM LA SEDIUL NOSTRU DIN PALOTA, între orele 08.00 – 16.00, str. Câmpului nr. 1A sau la telefon 0259 433 907, 0738 010 066.

ECONOMIST

Responsabilități:
• Operarea și analiza incasărilor și plăților prin bancă/casă, urmărirea circuitului documentelor, conform procedurilor de lucru ale unității;
• Operarea și analiza documentelor de intrare-ieșire în/din societate;
• Asigurarea desfășurării ritmice și în bune condiții a unor operațiuni specifice activității financiar-contabile (decontare cu furnizorii și beneficiarii, înregistrare facturi, reglare balanțe de stocuri, analiza lunară a conturilor etc.)
• Realizarea centralizatoarelor, rapoartelor de activitate specifice postului;
• Urmărirea și operarea documentelor de încasări și plăți prin bancă;
• Operarea documentelor de intrare-ieșire în gestiuni și urmărirea custodiilor;
• Înregistrarea în evidența contabilă a facturilor de la furnizori și clienți;
• Urmărirea documentelor cu regim special;
• Asigurarea evidenței cantitative și valorice a patrimoniului societățtii și inventarirea acestuia;
• Urmărirea circuitului documentelor și respectarea procedurilor de lucru ale unității

Candidatul potrivit:
• Studii superioare economice (Contabilitate și info de gestiune sau Finanțe bănci);
• Cunoștințe și abilități de operare PC: MS Office, programe de gestiune financiar-contabilă;
• Organizat/ă, atent/ă la detalii, rezistent la stres, ordonat, punctual
• Abilități de comunicare, de planificare, analiză, organizare, dinamism, spirit de echipă;

Oferim :
• Pachet salarial atractiv
• Asigurare private de sănătate
• Mediu de lucru tânăr și dinamic
• Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu de lucru tânăr, dinamic, stimulativ

Daca ți se pare că ne potrivim, așteptăm cv-ul tău la adresa ioananegrutiu@madrugada.ro.
TE AȘTEPTĂM LA SEDIUL NOSTRU DIN PALOTA, între orele 08.00 – 16.00, str. Câmpului nr. 1A sau la telefon 0259 433 907, 0738 010 066.

Echipa de suport

Trimiteți un mesaj